REKLAMA
Znaleziono 8402 wyników
Willa Impresjainwestycja
Pokaż inwestycję
Willa Impresja
Gdańsk, Siedlce, Leona Wyczułkowskiego 57
inwestycja
Pokaż inwestycję
Apartamentowce Złota 19
Katowice, Złota 19
[Warszawa] ARTIS Wellness Club w Royal Wilanówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] ARTIS Wellness Club w Royal Wilanów
Znamy już markę unikalnego konceptu fitness, który dołączy do grona najemców Royal Wilanów. ARTIS We...
[Wrocław] Showroom FagorMastercook otwarty - nowa inwestycja firmy we Wrocławiuartykuł
Pokaż artykuł
[Wrocław] Showroom FagorMastercook otwarty - nowa inwestycja firmy we Wrocławiu
Firma FagorMastercook, jeden z największych producentów AGD w Polsce, właśnie ukończyła inwestycję o...
Centrum handlowe Atrium Kasztanowa w Pile z nowymi sklepamiartykuł
Pokaż artykuł
Centrum handlowe Atrium Kasztanowa w Pile z nowymi sklepami
Centrum handlowe Atrium Kasztanowa, znajdujące się przy al. Powstańców Wielkopolskich 99 w Pile, rozszerza portfolio marek. W sierpniu do grona najemców dołączyły dwa nowe brandy odzieżowe – Vila Object oraz sklep partnerski marki Regatta great outdoors, a we wrześniu otworzył się salon z naturalnymi kosmetykami – Mydlarnia u Franciszka. Natomiast w najbliższym czasie pojawi się sklep z ubraniami premium Oggy Shop.
[Warszawa] Salon marki Fraternity w Royal Wilanówartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Salon marki Fraternity w Royal Wilanów
Oferta Royal Wilanów należącego do portfolio Grupy Capital Park uzupełniła w ostatnim czasie marka...
Nabiera tempa komercjalizacja Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Nabiera tempa komercjalizacja Designer Outlet Kraków [WIZUALIZACJE]
Wśród najemców, którzy podjęli decyzję o wynajmie powierzchni, przeważają sklepy z najbardziej popularnej kategorii casual, w ślad za nimi podąża sport i outdoor. W centrum znajdzie się także spora grupa marek premium.
W Warszawie otwarto pierwszy w Polsce monobrandowy butik brytyjskiego domu zapachowego Jo Malone Londonartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie otwarto pierwszy w Polsce monobrandowy butik brytyjskiego domu zapachowego Jo Malone London
Brytyjski dom zapachowy Jo Malone London, słynący z tworzenia ponadczasowych, eleganckich zapachów, otworzył swój flagowy, monobrandowy butik w Westfield Mokotów w Warszawie.
Osiedle "Premium"inwestycja
Pokaż inwestycję
Osiedle "Premium"
Warszawa, Bemowo, Pełczyńskiego
Trwa duża modernizacja Hotelu Katowice. Będzie po niej funkcjonował pod marką voco [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Trwa duża modernizacja Hotelu Katowice. Będzie po niej funkcjonował pod marką voco [WIZUALIZACJE]
Hotel Katowice, wchodzący w skład Grupy PHH, może pochwalić się nowo przygotowanym pokojem wzorcowym. Całkowitej modernizacji zostanie poddanych 167 pokoi. Docelowo hotel jako pierwszy w Polsce będzie funkcjonował pod marką voco, należącą do sieci InterContinental Hotels Group (IHG).
[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol z pierwszym wyprzedażowym sklepem SMYK w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] FACTORY Warszawa Annopol z pierwszym wyprzedażowym sklepem SMYK w Warszawie
Pierwszy w stolicy wyprzedażowy SMYK zostanie otwarty w FACTORY Warszawa Annopol, które powstaje na...
Magnolia Park z coraz dłuższą listą najemcówartykuł
Pokaż artykuł
Magnolia Park z coraz dłuższą listą najemców
Największe centrum handlowe na Dolnym Śląsku systematycznie powiększa listę najemców. Klienci odwiedzający centrum handlowe Magnolia Park we Wrocławiu mają od kilku tygodni możliwość skorzystania z nowej kawiarni Green Caffè Nero oraz z nowego formatu salonu jubilerskiego, rodzinnej polskiej marki Łyko Diamonds. Na remodeling i powiększenie powierzchni zdecydowała się również marka odzieżowa Guess.
[Lublin] Nowe salony marek modowych kuszą w Lublin Plazaartykuł
Pokaż artykuł
[Lublin] Nowe salony marek modowych kuszą w Lublin Plaza
Już od 6 czerwca fani marek Cropp i House mogą cieszyć się nową aranżacją oraz lokalizacją salonów....
W Poznaniu powstanie nowy hotel premium [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
W Poznaniu powstanie nowy hotel premium [WIZUALIZACJE]
W stolicy Wielkopolski powstanie kolejny nowy hotel. Inwestor, spółka ARTBUD Group poinformowała o realizacji nowego obiektu hotelowego w Poznaniu, który będzie działać pod szyldem voco – marką należącą do globalnej firmy hotelarskiej IHG Hotels & Resorts. Trzykondygnacyjny obiekt powstanie przy ul. Termalnej, w bezpośrednim sąsiedztwie Term Maltańskich.
[Wrocław] Osiedle "Obornicka Premium"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Wrocław] Osiedle "Obornicka Premium"
Wrocław, Psie Pole, Obornicka
[Warszawa] Totalbud buduje na Ursynowie dla klienta premiumartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Totalbud buduje na Ursynowie dla klienta premium
Stołeczna firma Totalbud jest generalnym wykonawcą osiedla czterech dwupiętrowych budynków mieszkaln...
[Warszawa] Budynek wielorodzinny "Premium Point"inwestycja
Pokaż inwestycję
[Warszawa] Budynek wielorodzinny "Premium Point"
Warszawa, Wesoła
W Warszawie pojawiła się nowa marka klubów fitness premiumartykuł
Pokaż artykuł
W Warszawie pojawiła się nowa marka klubów fitness premium
W Warszawie pojawiła się nowa marka STELLAR, która obiecuje wznieść sport i wellbeing na zupełnie nowy poziom. STELLAR premium fitness club to nowa marka premium siłowni i klubów fitness w portfolio Medicover. Koncepcja marki narodziła się z połączenia jakości, nowoczesności i nieograniczonych możliwości zgodnie z hasłem „sky is the limit”.
[Polska] Rynek hotelarski z mniejszą ilością otwarć niż planowanoartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Rynek hotelarski z mniejszą ilością otwarć niż planowano
Od kilku lat rynkowi hotelarskiemu w Polsce sprzyja dobra koniunktura, dzięki czemu jego potencjał s...
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.artykuł
Pokaż artykuł
Siła nabywcza mieszkańców Warszawy urosła o 37 proc.
Wzrost zamożności, który obserwujemy w ostatnich latach w Polsce, sprzyja rozwojowi ulic handlowych w największych polskich miastach. Inwestorów przyciąga szczególnie stolica. Jak wynika z danych GFK, od 2019 do 2023 roku siła nabywcza warszawiaków zwiększyła się o 37 proc. Dodatkowo status miasta jako centrum biznesowego oraz wysoka liczba turystów sprawiają, że luksusowe marki coraz chętniej inwestują w Warszawie – wynika z raportu CBRE „Ulice handlowe w Warszawie”. Na głównych ulicach pojawia się także coraz więcej lokali gastronomicznych oraz luksusowych hoteli.
REKLAMA